søndag 5. juni 2016

Skulehagen på Rommetveit

Denne søndagen var jeg så heldig å tilbringe på Rommetveit på Stord. Jeg og min datter var nettopp ferdig med årets karatesommerleir ved Stord idrettspark, og nå skulle vi tilbringe resten av dagen sammen med karatevenner som har sine røtter på Rommetveit. Etter å ha tilbrakt en god stund ved stranden ved enden av Klingenbergvegen gikk vi gjennom Skulehagen på Rommetveit (ved Høgskulen på Vestlandet) på veien tilbake igjen. Det er et flott parkanlegg, og det var spesielt en Rhododendron som jeg ble veldig begeistret for. Jeg håper at jeg klarer å skaffe meg frø fra den.

En gedigen og flott gullregn

Et eksotisk apeskrekktre

Buktende stier

En nydelig flerfarget Rhododendron

Denne vil jeg gjerne ha frø av

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar