tirsdag 6. august 2013

Fantastisk flotte planter og super service fra Garden Living :-)

Woowww! Jeg er skikkelig imponert over servicen og kvaliteten på plantene fra Garden Living. Søndag formiddag, altså for 2 dager siden måtte jeg gi etter for lysten til å kjøpe meg noen nye planter ;-). Ettersom jeg var kjempefornøyd sist jeg bestilte planter fra Garden Living hadde jeg lyst til å gjenta suksessen.

Allerede søndag ettermiddag fikk jeg melding om at bestillingen var under behandling, og mandag formiddag fikk jeg melding om at pakken med plantene var levert på postkontoret. I dag kunne jeg hente de flotte plantene på postkontoret, bare 2 dager etter bestilling. Alle plantene var friske og fine, og flott pakket inn. Bedre service finnes ikke, og jeg er bare kjempefornøyd.

Jeg kan anbefale å handle fra Garden Living på det varmeste :-)

Jeg bestilte og fikk levert følgende:
Brunnera macrophylla Silver Heart (Forglemmegeisøster)
Eryngium planum Jade Frost
Pulmonaria Opal
Hosta Lakeside Banana Bay
Hosta Pamela Lee
Hosta Rainforest Sunrise
Hosta Twist of Lime

Dessuten kjøpte kjøpte jeg meg noen praktiske oppbindingsringer og et flott jordsold som jeg har ønsket meg.

Eryngium planum Jade Frost, Brunnera macrophylla Silver Heart og Pulmonaria Opal

Hosta Rainforest Sunrise, H. Lakeside Banana Bay, H. Twist of Lime og H. Pamela Lee

Flott jordsold og praktiske oppbindingsringer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar