fredag 31. august 2012

Peter Korns Trädgård - Odling på växternas villkor


Mange fine bilder
Peter Korns Trädgård
Odling på växternas villkår 

I forbindelse med årets store hagebegivenhet, nemlig Hageforum-treffet på Hamar, var jeg så heldig å få kjøpe den flotte boken om Peter Korns Trädgård. Det er en flott bok som handler om hvordan man kan lage de beste vilkår for alle slags typer planter i sin egen hage. Den er rikt illustrert med mange flotte fargebilder, og viser først og fremst planter som trives i jord med stor andel av stein, grus og sand. Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang med den, for jeg trenger å sette meg bedre inn i hvordan jeg skal få mine iriser, fritillariaer, lewisiaer, saxifragaer, små primulaer og andre planter som liker god drenering til å trives enda bedre i hagen min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar